Aktuelno

OBAVEŠTENJE-POZIV (30.11.2016)

Objavljeno: 14.10.2016 00:00:00

Bliži se kraj godine i vreme je da se sačini plan rada kluba za narednu godinu.Stoga se pozivaju svi zainteresovani članovi kluba da podnesu svoje predloge za akcije u 2017 godini.
Predsednik komisije za planinarske akcije i komisija za planinarske akcije su dužni da do 30-og novembra prikupe sve predloge za organizaciju planinarskih iakcija za narednu godinu.Predlog treba da sadrži:
-trajanje akcije (datum početka i završetka)
-cilj akcije (planina sa nazivima vrhova i njihovim visinama i sl.)
-ime i prezime predlagača
Predloge dostavljati Predsedniku komisije (načelniku kluba) Ljubomiru Popovu ili na adresu:
e-mail:office@kpzrenjanin.org.rs

Usvojeni predlozi se unose u kalendar aktivnosti za narednu godinu, koju odobrava Upravni odbor, a potom ga objavljuje i štampa najkasnije do 20-og decembra.
Pravo da predloži organizaciju,organizuje i vodi planinarsku akciju ima svaki član kojem je KP”Zrenjanin” matično društvo neprekidno u poslednje dve godine , sa zvanjem vodiča PSS ili iskusni planinar koji je već boravio na navedenoj planini.Listu vodiča i organizatora planinarskih akcija za narednu godinu predlaže Komisija za planinarske akcije , a odobrava UO KP”Zrenjanin”.

VAŽNO!


Već dve godine organizujemo akcije u okviru programa PEŠAČENJE I PLANINARENJE , koji je podržan od strane Ministarstva omladine isporta . Naš društveno odgovoran rad kroz pomenute akcije ,prepoznat je od strane javnosti ,tako da će ubuduće pozivi i izveštaji sa akcija , biti objavljivani u lokalnim medijima.Pozivaju se svi članovi kluba zainteresovani za ovakvu aktivnost , da dostave svoje predloge o mestu i vremenu održavanja akcije .Vodiči t.j.organizatori ovakvih akcija ne moraju biti sa liste lokalnih vodiča kluba, ali moraju položiti kraći test kod načelnika kluba.Odobreni predlozi će biti uneseni u plan rada kluba za 2017 godinu. Molimo vas da vaše predloge dostavljate u prostorijama kluba svakog utorka od 19-20 h, telefonski načelniku ili predsedniku , kao i putem e-meila na zvaničnu adresu:
e-mail:office@kpzrenjanin.org.rs

Načelnik:Ljuba Popov 064/1757325


OKTOBARSKI SUSRETI (22.10.2016)

Objavljeno: 11.10.2016 00:00:00

Planinarski klub „Gora“ Vrbas, po drugi put, organizuje manifestaciju
„OKTOBARSKI SUSRETI“. Manifestacija se održava sa idejom da se u okviru
obeležavanja dana grada, okupe i druže ljubitelji prirode i sporta,
planinari i rekreativci iz cele Srbije. U okviru manifestacije održavaju
se dve aktivnosti: pešačenje i takmičenje u orijentiringu koje se boduje na
pokrajinskom savezu.

PEŠAČENjE:
Učesnicima su na raspolaganju tri staze u dužini od 8-12-16 km. sa
neznatnom visinskom razlikom.

TAKMIČENjE:
Takmičenje će biti održano oko sportskih terena u naselju Vinogradi.
Kategorije takmičara, po odluci Upravnog odbora a na osnovu Republičkog
pravilnika su u muškoj i ženskoj kategoriji:
Pioniri uzrast do 12 godina.
Stariji pioniri do 16 godina.
Juniori do 18 godina.
Seniori do 60 godina.
Veterani preko 60 godina.

PROGRAM AKCIJE:
08.00 – 09.00 – okupljanje učesnika (sportski tereni u naselju Vinogradi),
evidencija učesnika.
09.00 – otvaranje manifestacije, pozdravna reč domaćina.
09.30 –Polazak na pešačku stazu
10.30 –Start takmičara
15.00 -17,00 – pauza za ručak i druženje,
17.00 – dodela diploma i zahvalnica,
18.00 – ispraćaj učesnika manifestacije

ISHRANA: Za sve učesnike je obezbeđen ručak, planinarski pasulj, potrebno
je poneti porcije i pribor za jelo. Cena 200,00 dinara.
Po završetku manifestacije svi učesnici će dobiti učesničku knjižicu.

KONTAKT I PRIJAVLjIVANjE:
Molimo zainteresovane da nam najave dolazak do 20. oktobra 2016. godine
radi planiranja i efikasnije organizacije.
Osobe za kontakt su:
PAPUGA VLADIMIR (predsednik kluba) tel: 0641263555
ROŽIĆ ZDRAVKO (organizacioni odbor) tel: 064 1610645
KOSTA ĆIRIĆ (koordinator za orijentiring) tel: 0645174268
Posebna napomena organizatora: Potrebno je da vođe grupa lično predaju
spiskove učesnika na obrascu koji se daje u prilogu ovog pisma. Za
ponašanje svojih članova odgovaraju vođe grupa, molimo da poštujete
pravila o bezbednosti. Svi članovi nastupaju na vlastitu odgovornost po
pravilima planinarskog saveza.


KOPAONIK 2016 (24.12.2016)

Objavljeno: 11.10.2016 00:00:00

PROGRAM I PLAN AKCIJE:PETODNEVNO ZIMOVANJE , SKIJANJE I PLANINARENJE NA KOPAONIKU 2016
-mesto:KOPAONIK
-termin: 24-28.12.2016.
-skup učesnika: 24.12.2016. U 06:45 h na platoa kod Kristalne dvorane
-polazak na Kopaonik: 24.12.2016. U 07:00 h
-prevoz:veliki autobus
-povratak:28.12.2016. u 10:00 h ispred vile Kostić. Dolazak u Zrenjanin u večernjim časovima
-smeštaj:4 noćenja u vili Kostić, u centru naselja Treska na 1502 mnv i 4,5 km udaljenom od Konaka.Vila se sastoji od zasebnih dvokrevetnih soba sa kupatilom i trosobnih apartmana.
-ishrana:4 doručaka i ručaka(rane večere) u vili Kostić (obroci su domaćinski, obimni za skijaše)
-plan aktivnosti:
1.OBUKA SKIJANJA – besplatna obuka za početnike i manje iskusne skijaše
2.SKIJANJE-po uređenim ski-stazama .U slučaju nedostatka prirodnog snega , staze će biti osnežene veštačkim snegom . Obezbeđen je prevoz do Konaka po ceni od 80 dinara po osobi.U periodu održavanja zimovanja cena ski-passa je i do 50% niža od one u špicu sezone,a na stazama i žičarama nema gužvi i redova.
3.PLANINARENJE- od Konaka je moguće planinariti po više opisanih staza koje delom uključuju upotrebu žičara , ili samo šetati.Predlog za planinarenje je staza od vile Kostić do Pančićevog vrha (2017 mnv) u dužini od 8 km.
4.SKIJAŠKO TRČANJE (alternativno po terenima na potezu Crvene bare) , ali samo na prirodnom snegu i uz upotrebu sopstvene opreme.
-cena:100,00 EUR (ili dinarska protivvrednost).U cenu su uključeni :prevoz autobusom od Zrenjanina do Kopaonika i nazad, 4 noćenja u vili Kostić , 4 doručka i 4 ručka u vili Kostić , obuka skijanja i korištenje skijaške opreme (skije i cipele za alpsko skijanje)
-rok za prijavljivanje je do kraja oktobra ili do popune mesta uz obaveznu akontaciju od 20,00 EUR.(zainteresovani treba da što skorije izvrše prijave i uplate , kako bi blagovremeno mogli da preuzmu ski opremu i dogovore se oko smeštaja u vili. Ostalo je još desetak slobodnih mesta)
-akontacija se uplaćuje gotovinom na sastancima kluba u Makedonskoj 11 , svakog utorka od 19-20 h,najkasnije do 26.10.2016.
-u slučaju odustajanja akontacija se vraća , samo ako se nađe zamena
-u slučaju otkazivanja akcije , akontacije se vraćaju na sastanku kluba
-prijave za akciju na sastancima kluba ili na mob.tel. 064/1870824
-opšte:vodič (vođa puta) zadržava pravo izmene plana
svako nastupa na sopstvenu odgovornost shodno pravilniku PSS.
učesnici su dužni da potpišu izjavu o rizicima i preuzimanju odgovornosti

Vodič:profesor Miodrag Skokin
mob.tel. 064/1870824


2. JESENjI PLANINARSKI MARATON NA FRUŠKOJ GORI (29.10.2016)

Objavljeno: 05.10.2016 00:00:00

Ovaj maraton je zamišljen isključivo kao SPORTSKO-REKREATIVNA MANIFESTACIJA KOJA NEMA TAKMIČARSKI KARAKTER, jer je naglasask na rekreativnoj aktivnosti koja podrazumeva kretanje po šumskom, ponekad i divljem, pojasu brdovite Fruške gore, što će vam sigurno doneti blagodeti i za telo i za um.
Za ovu subotu 29. oktobra odabrali smo kombinovanu stazu. Prvi, mirniji i blaži deo, da bi vas u drugom delu, kada ste već postigli "radnu temperaturu", uveli u deo staze koji pripada Ultra ekstremnom fruškogorskom maratonu, delu kojim se vrlo retko ide i koji je dosta zahtevan i izuzetno lep. U ovom drugom delu ići ćete stazom sa vrlo strmim usponima i silascima, ići ćete kroz Dumbovački potok, spuštaćete se obezbeđenim pravcem niz Dumbovački slap. A to znači da ćete na ovoj stazi podjednako angažovati sve delove tela, od članaka, preko butina, kukova, do vrata i ramenog pojasa, a da ne govorimo o tome da ćete 29. oktobra zaboraviti na stres i sivu svakodnevnicu koja nam redovno nepozvana kuca na vrata porodičnog doma.


OPIS STAZE:
Start je na Popovici.
Prva kontrolna tačka - Kraljeva stolica. U vašoj kontrolnoj knjižici nosi oznaku KT9.
Druga kontrolna tačka - Brankovac. U vašoj kontrolnoj knjižici nosi oznaku KT21.
Treća kontrolna tačka - Vrata raja. U vašoj kontrolnoj knjižici nosi oznaku KT22.
Četvrta kontrolna tačka - Zmajevac. U vašoj kontrolnoj knjižici nosi oznaku KT23.
Peta kontrolna tačka - Izvor Zvečan. U vašoj kontrolnoj knjižici nosi oznaku KT24.
Cilj je na Popovici.
Ukupna dužina staze je 25,094 km.
Usponi na stazi 1.188 m.
Silasci na stazi 1.188 m.

Šta reći, malo kilometara a velika visinska razlika.

Da bismo vam omogućili da stazu uspešno prođete, staza će biti otvorena ukupno 8 sati.
Start je u subotu 29. oktobra 2016. u 9,00 sati na Popovici, a
Cilj je istog dana u 17,00 sati na Popovici.


MARKACIJE NA STAZI
Od Starta na Popovici preko KT Kraljeva stolica pa do odvajanja maratonske staze za Vrdnik vodi nas markacija: beo krug i crveno srce u sredini.
Od odvajanja redovne-stalne markirane staze za Vrdnik na grebenskom putu, dalje preko Zmajevca do KT Brankovac vode nas grebenskom stazom (pored asfaltnog puta) crveno-bele plastične trake okačene na stazi, i sve vreme se krećemo kontra maratonskoj stazi (kada se okrenete iza vas je markacija beo krug i crveno srce).
Od KT Brankovac do Dumbovačkog potoka i slapa, KT Vrata raja, Malog potoka, vidikovca Gradac, KT Zmajevac, KT Izvor Zvečan, Popovica - cilj, vodi vas markacija beo krug sa crvenim srcem u sredini.

Nastojmo da ovaj naš Jesenji maraton ne bude samo sport i rekreacija, već i ljubav, hobi, lepota druženja.......sve više otuđenih ljudi koje spaja lepota i priroda u njoj.

Pravo učešća na ovoj manifestaciji imaju svi koji se osećaju zdravi i sposobni da mogu da savladaju ovu stazu sa ovom visinskom razlikom, bez obzira na vremenske prilike/neprilike. Savetujemo, povedite i svoju decu na ovu aktivnost i tako ih na vreme usmeravajte na boravak u prirodi i aktivnosti u njoj. Ako borave u prirodi, sprečićete da budu gojazna, bezvoljna, biće zdravija, a imaće i bolju koncentraciju u školi.

Svaki učesnik na maratonu učestvuje NA SOPSTVENU ODGOVORNOST.
 Učešće na planinarskom maratonu je, uz sve dobrobiti, aktivnost povećanog rizika, pa je svaki učesnik maratona odgovoran za svoju ličnu egzistenciju i bezbednost, a očekuje se da doprinese i bezbednosti drugih učesnika Maratona.
 Organizator neće snositi nikakvu odgovornost u slučaju bilo kakve štete ili ugrožavanja fizičkog integriteta (povrede, smrti…) koji su posledica učešća na maratonu.
 Svaki učesnik maratona lično je odgovoran za svoje ponašanje i eventualno ugrožavanje ili nanetu štetu drugim licima za vreme maratona
 Učesnici maratona ne smeju biti pod dejstvom alkohola, droga, drugih opojnih sredstava ili nedozvoljenih stimulativa.

Osobe mlađe od 18 godina, na stazi maratona moraju biti u pratnji starije punoletne osobe, roditelja, starijeg brata, sestre, profesora, planinarskog vodiča...

Osobama sa zdravstvenim problemima i starijim osobama pre dolaska na maraton preporučujemo obaveznu konsultaciju sa lekarom.

Odeća – obuća – ranac - ostalo…
Na maratonu se učestvuje u opremi podesnoj za dugotrajan napor u šumsko planinskom ambijentu, po svakom vremenu.
 Odeća treba da je laka, komotna, sportska, prilagođena svim vremenskim prilikama.
 Obuća treba da je udobna, komotna i razgažena, sa narezanim đonom, a na nogama neka su neke deblje čarape, preporučujemo vunene ili namenske (sportske, planinarske) za ove prilike.
 Obavezno je na maraton poneti ranac, a u rancu neka se nađe: voda, sok, čaj… sendvič, voće, suva presvlaka (majica, gaće, kapa…) i obavezno neka nepromočiva jakna sa kapuljačom, ili pelerina-kabanica za zaštitu od moguće kiše.
 Maratonci obavezno moraju da imaju baterijsku lampu (preporučujemo čeonu) sa rezervnim baterijama i duge pantalone ili helanke koje u potpunosti pokrivaju noge, pištaljku, mobilni telefon (sa punom baterijom), zavoj, elastični zavoj, hanzaplast, kremu za ojede…
 Učesnicima preporučujemo, zbog strmih uspona i silazaka, iz praktičnih razloga, da bi bilo dobro da imaju štapove za hodanje.

Ovo je vitalni minimum opreme koju svaki učesnik treba da prilagodi sopstvenim potrebama.

Hrana – piće
Hranu i piće svaki učesnik obezbeđuje sebi iz ranca, a organizator obezbeđuje topao čaj na cilju.
PRIJAVE
Primanje prijava i izdavanje kontrolnih knjižica na startnom mestu na Popovici je u subotu 29.10.2016. od 7:00 do 8:45 sati.

DA BI ORGANIZACIJA OVOG DOGAĐAJA DOBRO FUNKCIONISALA, MOLIMO VAS DA SVOJE PRELIMINARNE PRIJAVE (ime, prezime, godina rođenja, ukupan broj učesnika koji dolaze na maraton) POŠALjETE NA E-MAIL ADRESU fruskogorskimaraton.ns@gmail.com NAJKASNIJE DO ČETVRTKA 27. OKTOBRA 2016.
PREVOZ DO STARTA - REGULISANjE SAOBRAĆAJA
Za Novosađane preporučujemo gradski autobus broj 74 (autobus za Popovicu), koji polazi sa Železničke stanice u 6:25 sati, i staje na svim stanicama duž Bulevara oslobođenja i u Sremskoj Kamenici. Ili autobus broj 72 (autobus za Paragovo) koji polazi sa Železničke stanice u 6:55 sati, i staje na svim stanicama duž Bulevara oslobođenja i u Sremskoj Kamenici. Po izlasku iz ovog autobusa na Paragovu, Jezerskom ulicom morate ići uzbrdo oko kilometa pa potom izbiti (oko 400 metara) pre Starta maratona na put za Popovicu

Učesnici iz udaljenih mesta koji organizovano u subotu 29.10. dolaze na maraton svojim autobusima, moći će doći do Popovice - STARTA MARATONA, s tim što se njihovi autobusi po izlasku putnika ne smeju zadržavati na platou Popovice zbog uskog puta i eventualnog problema sa cirkulisanjem redovnog saobraćaja.

VAŽNO UPOZORENjE

Strogo se pridržavajte pravila maratona sa kojima se možete upoznati i na sajtu http://www.fruskogorski-maraton.com/ kao i na startnom mestu na dan maratona.


KOTIZACIJA

Kotizacija nije naš izbor niti naša želja, ali muka jeste, pa vas molimo da ovo prihvatite kao surovu realnost vremena i prostora na kojem živimo.

Kotizacija za učešće na Jesenjem maratonu iznosi:

• 200,00 dinara za punoletne osobe,
• 100,00 dinara za osobe mlađe od 18 godina.

Uplatu obavezno izvršite na tekući račun, zaključno sa danom 27.10.2016. godine.
Kotizaciju možete platiti za više osoba jednom uplatinicom.

Molili bismo vas da uplatnicu popunite na sledeći način:
Primalac: PSD "Železničar" Novi Sad, Trg Galerija 4.
Račun broj: 340-11005885-08
Erste bank a.d. Novi Sad
Svrha plaćanja: Učešća na Jesenjem maratonu.

Dokaz o uplati (uplatnicu) predajete licu kod kojeg prijavljujete vaše učešća na Maratonu.
Svi koju uplatu kotzacije nisu izvršili do 27.10.2016. uplatu će moći izvršiti gotovinski na dan maratona 29.10.2016. od 7:00 do 8:45 sati.
Zbog naše brojnosti (bolje rečeno malobrojnosti) i obaveza koje imamo na dan starta maratona, MOLILI BISMO VAS DA UPLATA NA DAN MARATONA BUDE ZAISTA IZUZETAN I IZNIMAN OPRAVDAN SLUČAJ.


OKTOBARSKI SUSRETI - PK GORA, VRBAS (22.10.2016)

Objavljeno: 05.10.2016 00:00:00

POZIVNO PISMO
za učešće na manifestaciji Planinarskog kluba „Gora“ Vrbas

OKTOBARSKI SUSRETI
Priroda nas zove utabajmo staze nove
22. oktobar 2016. (subota)

Poštovani prijatelji,
Planinarski klub „Gora“ Vrbas, po drugi put, organizuje manifestaciju
„OKTOBARSKI SUSRETI“. Manifestacija se održava sa idejom da se u okviru
obeležavanja dana grada, okupe i druže ljubitelji prirode i sporta,
planinari i rekreativci iz cele Srbije. U okviru manifestacije održavaju
se dve aktivnosti: pešačenje i takmičenje u orijentiringu koje se boduje na
pokrajinskom savezu.

PEŠAČENjE:
Učesnicima su na raspolaganju tri staze u dužini od 8-12-16 km. sa
neznatnom visinskom razlikom.

TAKMIČENjE:
Takmičenje će biti održano oko sportskih terena u naselju Vinogradi.
Kategorije takmičara, po odluci Upravnog odbora a na osnovu Republičkog
pravilnika su u muškoj i ženskoj kategoriji:
Pioniri uzrast do 12 godina.
Stariji pioniri do 16 godina.
Juniori do 18 godina.
Seniori do 60 godina.
Veterani preko 60 godina.

PROGRAM AKCIJE:
08.00 – 09.00 – okupljanje učesnika (sportski tereni u naselju Vinogradi),
evidencija učesnika.
09.00 – otvaranje manifestacije, pozdravna reč domaćina.
09.30 –Polazak na pešačku stazu
10.30 –Start takmičara
15.00 -17,00 – pauza za ručak i druženje,
17.00 – dodela diploma i zahvalnica,
18.00 – ispraćaj učesnika manifestacije

ISHRANA: Za sve učesnike je obezbeđen ručak, planinarski pasulj, potrebno
je poneti porcije i pribor za jelo. Cena 200,00 dinara.
Po završetku manifestacije svi učesnici će dobiti učesničku knjižicu.

KONTAKT I PRIJAVLjIVANjE:
Molimo zainteresovane da nam najave dolazak do 20. oktobra 2016. godine
radi planiranja i efikasnije organizacije.
Osobe za kontakt su:

Posebna napomena organizatora: Potrebno je da vođe grupa lično predaju
spiskove učesnika na obrascu koji se daje u prilogu ovog pisma. Za
ponašanje svojih članova odgovaraju vođe grupa, molimo da poštujete
pravila o bezbednosti. Svi članovi nastupaju na vlastitu odgovornost po
pravilima planinarskog saveza.


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52